5 תשובות
תפני לesoteric, הוא דה בסט.
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
תיכתבי שאלה שנאמן בכיר יפנה אלייך בפרטי
שואל השאלה:
איך?
אנונימית
זה לא חסר מהות כלל, תפני לנאמן בכיר.