3 תשובות
שזה מלחיץ ומשמח. אני נורא פוחדת לשלומם
שזה מטומטם
על סמך מה לסכן אותם ככה? הקורונה עוד לא נגמרה
על סמך מה לסכן אותם ככה? הקורונה עוד לא נגמרה
אנונימית
שזה מלחיץ אבל אני מתגעגעת כברר
באותו הנושא: