10 תשובות
אני מכירה הרבה ילדים בני 12 שרואים את הסדרות האלו, זו לא בושה או משהו
וגם תאמיני לי שבובספוג זו תוכנית שלא נמאסת לעולם ומתאימה גם לאנשים בני 40+ ;)
וגם תאמיני לי שבובספוג זו תוכנית שלא נמאסת לעולם ומתאימה גם לאנשים בני 40+ ;)
חחח וואי גם אני לפני כמה שנים הייתי עושה את זה וגם היום לפעמים, זה מעביר לי את המחשבות המפחידות מהקטעים שהיו בסדרה או בסרט
אוקיי לא משנה, לא נראה לי שהבנתי את השאלה xd
למה אתה בעצם רואה הרעשנים? אני לא ממש אוהבת את הסדרה הזאת.
מה עם קסם של הורים?
מה עם קסם של הורים?
שואל השאלה:
אני בת, ואני יותר אוהבת הרעשנים כי קסם של הורים זה קצת משעמם אותי
אני בת, ואני יותר אוהבת הרעשנים כי קסם של הורים זה קצת משעמם אותי
הכול זה רק דעתי כן אבל...
איך?
בשני הסדרות בכל פרק קורה אותו הדבר רק שבקסם של הורים הם עושים את-זה מעניין ולא צפוי (חוץ מזה אני גם אוהבת את השילוב של העל-טבעי) ובהרעשנים זה לא מקורי, צפוי, משעמם, חיקוי של סדרות אחרות...
חוץ מזה, לקסם של הורים גם היו ספיישלים וסרטים מיוחדים כמו הזה עם המאפין.
איך?
בשני הסדרות בכל פרק קורה אותו הדבר רק שבקסם של הורים הם עושים את-זה מעניין ולא צפוי (חוץ מזה אני גם אוהבת את השילוב של העל-טבעי) ובהרעשנים זה לא מקורי, צפוי, משעמם, חיקוי של סדרות אחרות...
חוץ מזה, לקסם של הורים גם היו ספיישלים וסרטים מיוחדים כמו הזה עם המאפין.
שואל השאלה:
אין לי שמץ אבל יותר כיף לדעתי לראות הרעשנים
אין לי שמץ אבל יותר כיף לדעתי לראות הרעשנים
אשמח אם תסביר
*תסבירי
שואל השאלה:
לא יודעת נו
לא יודעת נו