5 תשובות
כן :)
זה הגיוני
אבל אם היא באמת לא הטעם שלך, אל תיכנס לזה. אחרי זה לעזוב יהיה יותר קשה.
אבל אם היא באמת לא הטעם שלך, אל תיכנס לזה. אחרי זה לעזוב יהיה יותר קשה.
בטח
כע
מעבר לאופי - חשוב שתהיה משיכה בסיסית. אם אין לך את זה אז אין טעם להכנס למערכת יחסים שרק תפגע בה ובך. ממליצה לך לחשוב עם עצמך.
באותו הנושא: