5 תשובות
כן :)
זה הגיוני
אבל אם היא באמת לא הטעם שלך, אל תיכנס לזה. אחרי זה לעזוב יהיה יותר קשה.
כע
מעבר לאופי - חשוב שתהיה משיכה בסיסית. אם אין לך את זה אז אין טעם להכנס למערכת יחסים שרק תפגע בה ובך. ממליצה לך לחשוב עם עצמך.