6 תשובות
חימצון
שואל השאלה:
זה נחשב לצביעת שיער וזה לא יפה
זה נחשב לצביעת שיער וזה לא יפה
אנונימית
חוץ מלחמצן- אין דרך.
בשום פנים ואופן אל תנסי להשתמש בלימון (אם שמעת על השיטה הזו), התוצאות הן בקושי תוצאות וזה שורף את השיער.
בשום פנים ואופן אל תנסי להשתמש בלימון (אם שמעת על השיטה הזו), התוצאות הן בקושי תוצאות וזה שורף את השיער.
שואל השאלה:
שמעתי על ספריי
זה בסדר להשתמש בספריי?
שמעתי על ספריי
זה בסדר להשתמש בספריי?
אנונימית
בנוגע לספרי- אני לא יודעת.
אבל תעשי על זה מחקר טוב-טוב לפני שאת משתמשת.
אבל תעשי על זה מחקר טוב-טוב לפני שאת משתמשת.
יש מלא שיטות, אבל הן לא בריאות וישברו לך את השיער. הברירה היחידה היא חמצון ואז צביעה לצבע שאת אוהבת.
באותו הנושא: