6 תשובות
חימצון
Rip
שואל השאלה:
זה נחשב לצביעת שיער וזה לא יפה
אנונימית
חוץ מלחמצן- אין דרך.
בשום פנים ואופן אל תנסי להשתמש בלימון (אם שמעת על השיטה הזו), התוצאות הן בקושי תוצאות וזה שורף את השיער.
שואל השאלה:
שמעתי על ספריי
זה בסדר להשתמש בספריי?
אנונימית
בנוגע לספרי- אני לא יודעת.
אבל תעשי על זה מחקר טוב-טוב לפני שאת משתמשת.
יש מלא שיטות, אבל הן לא בריאות וישברו לך את השיער. הברירה היחידה היא חמצון ואז צביעה לצבע שאת אוהבת.