התחברות
הרשמה
למה כולם אומרים לבוא עם ראש פתוח לטרונות?
3 במאי 2020, 18:41
למה
גיוס
כיתה
ביישנות
מלחמה
3 תשובות
כי אחרת זה יהיה מאוד קשה,
ח
חליפה
תעשי מה שאמרו ותזרמי
כדאי לך..
ר
ראש כת החיות של סטיפס
גם לי אמרו את זה חחח
אני מחר מתגייסת
Skylight
באותו הנושא:
מה אתם אומרים על להעלות לכולם את האמינות ל100 לכבוד יום כיפור כדי לפתוח דף חדש?
למה אני צריכה לבוא לבית ספר ולראות את כולם בחבורות ורק אני לבד?
מה הקטע לבוא בחולצה לבנה ביום הראשון של ביהס?? זה יום רע וגם בכללי אני רוצה לשים חולצה שחורה אבל כולם אומרים לבן למה???
חברים בואו נחזור כולם לתקופת השידור מה אומרים?
איך קוראים לילד מהערוץ יוטיוב הזה טרון דה גימינג משהו עם טרון???
מה אומרים על השיר? בואו עם ראש פתוח
ילד מהכיתה שלי הרביץ לי מול כולם ובכיתי ואני מתביישת לבוא מחר, מה לעשות?
למי שפתח חשבון בנק, אפשר לפתוח לבד (נוער) או שצריך לבוא עם הורה?
למה כולם אומרים בוא או בואי?
מה אתם אומרים לפתוח או לא לפתוח עמוד מעריצים לאילנוש?
להזמין את המזל לבוא - איך לפתוח את המזל בחיים?