8 תשובות
תכתבי לו אני באה אני בטוחה שהוא צריך להיות עם מישהו בימים האלו בעיקר כי זה יום קשה
מציעה שתשאלי אם הוא רוצה שתבואי לאסוף אותו, ואז הוא יפרוק הכל ותתמכי בו.
שתהי לצידו לכל הדרך הקשה ולא תפסיקי להתפלל ובעזרת השם זה יעבור לו
זה תהליך ארוך ולא פשוט
רק בשורות טובות
זה תהליך ארוך ולא פשוט
רק בשורות טובות
שואל השאלה:
כתבתי לו והוא לא עונה
להתקשר?
כתבתי לו והוא לא עונה
להתקשר?
אנונימית
שואל השאלה:
בבקשה תענו אני לא יודעת אם להתקשר או לא
בבקשה תענו אני לא יודעת אם להתקשר או לא
אנונימית
שואל השאלה:
בבקשה
בבקשה
אנונימית
להתקשר אליו, לתמוך בו. את לא מבינה כמה שזה משנה.
שואל השאלה:
הוא אמר שהוא בסדר ושאלתי אותו אם הוא רוצה שאני אבוא והוא אמר שהוא בסדר ואמרתי לו שאני תמיד פה אם הוא רוצה להתקשר או לדבר בווצאפ או במציאות שיכתוב לי ושאני אבוא
הוא אמר שהוא בסדר ושאלתי אותו אם הוא רוצה שאני אבוא והוא אמר שהוא בסדר ואמרתי לו שאני תמיד פה אם הוא רוצה להתקשר או לדבר בווצאפ או במציאות שיכתוב לי ושאני אבוא
אנונימית