5 תשובות
אני אומרת תבקשי iphone xr (לדעתי הוא הכי מוצלח ושווה את הכסף וזה גם מה שיש לי)

ותחסכי לאט לאייפד
שואל השאלה:
רגע..אם אני קונה טלפון עם עט דיגיטלי זה שווה את זה???
אנונימית
מה שאת הכי רוצה
אייפון לדעתי זה ממש טוב
טלפון, יותר שימושי
11 פרו אייפון