5 תשובות
אני אומרת תבקשי iphone xr (לדעתי הוא הכי מוצלח ושווה את הכסף וזה גם מה שיש לי)
ותחסכי לאט לאייפד
ותחסכי לאט לאייפד
שואל השאלה:
רגע..אם אני קונה טלפון עם עט דיגיטלי זה שווה את זה???
רגע..אם אני קונה טלפון עם עט דיגיטלי זה שווה את זה???
אנונימית
מה שאת הכי רוצה
אייפון לדעתי זה ממש טוב
טלפון, יותר שימושי
11 פרו אייפון
11 פרו אייפון
באותו הנושא: