4 תשובות
כנל
נפגעי שנצ סמנו סימן חיים
נפגעי שנצ סמנו סימן חיים
כן כן אני ישן ביום וער בלילה
כןן
כל השעות שינה שלי נדפקו
כל השעות שינה שלי נדפקו
כנלל
באותו הנושא: