2 תשובות
זה כואב אבל לשניות הראשונות, אם זה ממש שורף אני שמה קרם גוף כי זה קר וזהו.
אין לי ממש למה להשוות את זה
אין לי ממש למה להשוות את זה
שעווה ברגליים זה לא כזה כואב
שעווה בבית שחי זה ממש ממש ממש כואב
שעווה בבית שחי זה ממש ממש ממש כואב
אנונימית
באותו הנושא: