8 תשובות
בכללי הם יותר רעים שם, אבל במקרה הזה אני מסכים איתם. זה המבחן שלך יש להם חוקים אסור לך לשאול שאלות בזמן מבחן, זה גם המבחן שלך תעשי אותו לבד. הם צודקים ב100%.
שואל השאלה:
עד שהצלחתי לצלם מבחן במתמטיקה כאילו הם מבאסים לי תצורה
אנונימית
מעדיפה את סטיפס חח
שואל השאלה:
חח מאז אני גם רעה שם כמעט לכולם^
אנונימית
ופה מוחקים לך כל תגובה שהיא קצת לא pc... אז מה?
בכל מקרה אני עדיין מעדיף את סטיפס
אני בכלל מעדיפה את קהילת סטיפס שיותר נחמדה וכיף לדבר איתם
גם לי, שאלתי אם זה בסדר להמשיך להתאמן אימון קל כשהשריר התחיל לכתוב ואיזה מישהו כתב: מה פתאום השריר יתפוצץ וכל שאר התגובות פשוט צחקו וזה היה ממש מעצבן כי הייתי רצינית
אנונימית