4 תשובות
ממש סבבה
אפשר עוד איזה חטיף אנרגיה
שואל השאלה:
להוסיף עוד?? זה מלא!!
אנונימית
שאת מתאמנת את שורפת קלוריות ואז את שוב רעבה אז עדיף לאכול פרי או חטיף אנרגיה כדי גם לשרוף וגפ לא להישאר רעבה וחוץ מזה
את עושה מעולה שאת לא עושה כמו אלה שלא אוכלות כלום כל היום והולכות לישון רעבות !!!
כי את מתאמנת ושורפת קלוריות ואנרגיה ואת צריכה לקבל את זה מאיפה שהו שזה אכול
חוץ מזה תפריט מעולה וכל הכבוד