3 תשובות
להתאמן הרבה (הרבה חושבים שזה אומר להיות שרירי מדי ובלהבלהבלה, אז לא. פשוט לשמור על כושר)... ריצות, הליכות לעשות תרגילים שעוזרים לגוף, לאכול בריא.
וגם לעבוד על החלק הנפשי, כי הרבה דווקא נופלים בו כשמגיעים ליחידות כאלה.
וגם לעבוד על החלק הנפשי, כי הרבה דווקא נופלים בו כשמגיעים ליחידות כאלה.
מאוד קשה להגיע ליחידות האלה זה דורש חוזק פיזי ובעיקר מנטלי אתה צריך להתאמן הרבה ולהיכנס לכושר ריצות וכאלה. סתם שאלה בן כמה אתה?
שואל השאלה:
18
18
אנונימית
באותו הנושא: