10 תשובות
שואל השאלה:
לא. זה מה שיש לי בשיעור המקוון.
אנונימית
באיזה כיתה את?
וגם אני ככה..
אהה אויש
תגידי תודה אני חוזרת לביצפר עם לחץ של בגרויות סך הכל עליכם מגנים כדי שהקורונה לא תתפרץ שוב לא לוקחים סיכונים
לי יש מ10 עד 4 זה גם זוועה
כנל^
ואוו לגמרי.... משרד החינוך חושב רק איך לענות אותנו! הוא בכלל חושב עלינו? גם אנחנו בני אדם!
כאילו אין לנו חיים אחרים חוץ מילימודים!
יכול להיות
ואני גם חושבת שצריך לבטל תבצפר לדעתי יהיה שוב הסגר בגלל זה
לומדים עד 10 50 זה מה שהחליטו?