6 תשובות
הזוהר וואו
לא, מזעזעים.
לא אהבתי
שניהם לא משהו. המנומר עוד פחות. הצורה של העליון יפה. החלק התחתון פרחי לטעמי ולא בקלאסה.
אנונימי
אם כבר, אז הזוהר
זה לא שזה לא יפה פשוט לא הייתי מרגישה בזה בנוח
אם נוח לך עם זה, לדעתי הזוהר מושלם
זה לא שזה לא יפה פשוט לא הייתי מרגישה בזה בנוח
אם נוח לך עם זה, לדעתי הזוהר מושלם
הזוהר קצת פחות לא הטעם שלי אבל עכשיו זה הרבה הולכים עם זה אבל המנומר יפה מאוד
באותו הנושא: