4 תשובות
מהה זה כמו רובי
^גם אני ראיתי רק אקדמיית החממה וניסיתי לראות החממה הרגילה אבל לא המשכתי כי הקאסט והתפאורה ממש גרועים
וכן לאח של ברוק היה פיצול אישיות והוא לא היה מודע לזה, הוא שלח לעצמו את ההודעות ואיים על עצמו
וואי זה מטורף הם חייבים להמשיך את זה
אנונימית
לאח של ברוק יש פיצול אישיות הבן אדם הזה שהפעיל אותו לא קיים זה הכול ג'ייסון כאילו הבן אדם שהפעיל אותו זה הפיצול אישיות שלו זו האישיות השניה שלו..

ממליצה לך אבל לראות החממה המקורי ולא את אקדמיית החממה כי אקדמיית החממה זה פשוט עלוב וזה לא יגיע לקרסול של החממה המקורי
אנונימית תאמיני לי אני ראיתי החממה ואקדמיית החממה ואני יכולה להגיד לך שאקדמיית החממה זה הדבר הכי עלוב שראיתי.. זה פשוט לא זה. החממה פי מיליון יותר טוב והקאסט מעולה. חבל שאת לא נותנת צ'אנס לסדרות איכות ולסדרות חיקוי כן.. ממליצה לך מאוד להמשיך לראות החממה כי את מפספסת
אנונימית