3 תשובות
כן כל היום העלת על זה שאלות זה בסדר חח
אנונימית
כן זה ממש בסדר
רק ממליצה תכתבי אחרי ה-היי איריס פסיק כי מורים אוהבים שאחרי ההיי והשם יש פסיק :)