7 תשובות
נאווה. לא אהבתי את מה שהיא אמרה על אלין ואלה
נאווה המתמסכנת הזאת עלאק מצאה אסטרטגיה היא חייבת לעוף
נאווה דחוף היא בלתי נסבלת
נאווה
נאוה ודוד
לדעתי נאוה חייבת ללכת.. כמו שאמרו מעליי היא אסטרטגית ממש בכך שהיא מתמסכנת ושירחמו עליה.. וואלה אני אתבאס אם היא לא תודח בפרק הבא
שואל השאלה:
לגמרי.
אני לא אוהבת אותה בכלל. היא צריכה להבין שהיא נמצאת בהישרדות וזה משחק חברתי עזבו את כל הקטע של הפיזיות והמנטליות. וגם מעצבן שהיא כל שניה מדברת על הפוליטיקה וזה
לגמרי.
אני לא אוהבת אותה בכלל. היא צריכה להבין שהיא נמצאת בהישרדות וזה משחק חברתי עזבו את כל הקטע של הפיזיות והמנטליות. וגם מעצבן שהיא כל שניה מדברת על הפוליטיקה וזה