התחברות הרשמה

למה כולם כןתבים "אל תאהבו את עדי ביטי היא עושה עין הרע" לא הבנתי על מה מדברים?

2 במאי 2020, 23:03
עדי ביטיזמריםקליפיםנועה קירל    
תשובה אחת
בדיחה מזאת וזאתי
תכנית טלוויזיה
~
~v~
באותו הנושא:
כמה יחידות אנגלית עדי ביטי עושה?
כמה יחידות במטמתיקה עושה עדי ביטי ?
איך כןתבים באנגלית וואט דה הל?
איך כןתבים באנגלית: הוא לא מפחד ממה שאומרים עליו?
למה כולם אומרים עדי ביטי "אל תעשי לי עין בצבא וזה"
איך יודעים שהמשתמש חדש וכולם כןתבים לו ברוך הבא בקיר?
מישהו אמר לי שהוא עושה ביטים (ממש התלהבתי מזה כי אני מתה על אנשים שעושים ביטים)
איך כןתבים קרינג'י באנגלית
איך כןתבים בעברית god damn
איך כןתבים כן באנגלית בסלנג?
מה זה בלט או איך שלא כןתבים את זה ברוסית?