תשובה אחת
זה משהו שאת צריכה לבדוק בעצמך בחשבון נפש כזה, כשאת מסתכלת במראה את מרוצה מאיך שאת נראית? מרגישה בנוח עם עצמך זה פשוט סבבה עם עצמך איך שאת(לפחות דעה שלי), אוהבת את עצמך זה יכול להיות כמו תהליך כזה (:
באותו הנושא: