7 תשובות
וואי גם אניי ככהה!!
אני הייתי דופקת לכולם שם מכות! כולם שם נלחמים בכאילו תן לו אחד בבטן, דפוק לו איזה אחת!!
אני ממזמן הייתי מפרקת אותם מכות ושולחת אחד אחד יפה הביתה!
אני הייתי דופקת לכולם שם מכות! כולם שם נלחמים בכאילו תן לו אחד בבטן, דפוק לו איזה אחת!!
אני ממזמן הייתי מפרקת אותם מכות ושולחת אחד אחד יפה הביתה!
שואל השאלה:
אחותי אני ממש עצבנית ואני מנסה להריע את עצמי. איכ אני שונאת את סמיון כזה אדם דוחה ושחצן, באמת פשוט להקיא לו בפה. אבל ליטל סמדגה זה הדבר הכי מצחיק שיש אמלה
אחותי אני ממש עצבנית ואני מנסה להריע את עצמי. איכ אני שונאת את סמיון כזה אדם דוחה ושחצן, באמת פשוט להקיא לו בפה. אבל ליטל סמדגה זה הדבר הכי מצחיק שיש אמלה
לדעתי את לא צריכה לשנות את זה.
אני דווקא אוהבת את זה שאני יודעת להגן על א עצמי ואל הדברים שאני אוהבת (:
אני יודעת שהאגרסביות שלי תעזור לי בעתיד להילחם על מה שאני רוצה.
אני דווקא אוהבת את זה שאני יודעת להגן על א עצמי ואל הדברים שאני אוהבת (:
אני יודעת שהאגרסביות שלי תעזור לי בעתיד להילחם על מה שאני רוצה.
וואיי נישבעת.
למרות שסמיון אצחיק אותי שהוא יושב שם על הפתח
כאילו אחי מה-
למרות שסמיון אצחיק אותי שהוא יושב שם על הפתח
כאילו אחי מה-
שואל השאלה:
אני מסכימה איתך לגמרי.
אבל ממש צעקתי בבית וקיללתי אותם..
זה גם הגיוני?
אני מסכימה איתך לגמרי.
אבל ממש צעקתי בבית וקיללתי אותם..
זה גם הגיוני?
גםם אניי. לדעתי זה הגיוני לגמרי...
לרמות שבא לי לתת למישהו כאפה
לרמות שבא לי לתת למישהו כאפה
שואל השאלה:
וואו אני ממש אוהבת אותך.
וואו אני ממש אוהבת אותך.