כותבת פה מיקרה שקרה לי עם ידיד ממש ממש טוב שלי תכתבו מה אתם חושבים..
אז יש לי ידיד ממש ממש טוב שאני והוא ממש התחברנו היינו תמיד ניפגשים והכל וצוחקים וזה.. והיה גם שהיינו הולכים לסרט וגם עם חברה וחבר שלה. ושהיינו בסרט היינו מסתכלים אחד על השני מחזיקים ידיים בסרט וכמעט מיתנשקים (אבל לא רציתי). אבל אחר כך היינו ניפגשים רגיל אבל אני ידעתי שהוא אוהב אותי כי זה היה רואים. והיה ששתינו אני הוא וחברה וחבר שלה ואז הייתי ממש שיכורה שכבר הייתי נופלת ואתם יודעים לא יודעת מה עושה.. והוא שתה אבל הוא כן ידע מה הוא עושה ואני יודעת את זה. ואז כזה ישבתי בצד הוא בא אליי ואז קרה שהוא פשוט נישק אותי ואמר שהוא אוהב אותי ואני הייתי שיכורה מה הייתי יכולה לעשות. מה אתם חושבים על זה שהוא נישק אותי אתם חושבים שהוא ניצל את זה שהייתי שיכורה או בגלל שהוא אוהב אותי או מה?... כששאלתי אותו אם בגלל שהייתי שיכורה הוא נישק הוא אמר שלא והוא נישק בגלל שהוא אוהב אותי.. מה אתם חושבים לדעתכם?