8 תשובות
שואל השאלה:
עצוב שאני צריך לחנך את אמא שלי.
אנונימי
^יש לו מה לעשות יש לו את הפאקינג זכות לא לקום מצעקות
שואל השאלה:
ממורמר? יא דוחה נשבע את לא היית שורדת יום אחד איתה בלי להתחרפן.
אנונימי
אנ מכירה את ההרגשה שים עלייה פז על הזאת בתגובות. תנסה לישון עם פקקים באוזניים ולא להתקרב יותר מידי תעדכן אותי אם אתה צריך
כנל ואני די בטוחה שיש לי בעיות בויסות החושי בגללה ובגלל אחותי, או שהוא החמיר בגללן.
אני לא ממש יודעת איך לעזור כי גם אני לא מצליחה להתמודד ופשוט מקבלת התקפי זעם אבל אני יכולה להציע לך לקנות אטמים, זה ממש עוזר. לצייר או כל דבר שמרגיע ומעסיק, לצאת החוצה הרבה, להיות עם אוזניות או באמת לשבת לשיחה ממש רצינית אם זה אפשרי ועדיין לא ניסית.
תצעק עליה גם חחח סתם סתם
שואל השאלה:
אני באמת רוצה לקנות אטמים
אנונימי
שואל השאלה:
באמת שזה חצוף להגיד את זה אבל לקום בצעקות לישון בצעקות לחיות בצעקות זה כל היום. כל הלילה. כל הפאקינג זמן
אנונימי