7 תשובות
זה לא ממש נכון כאחלו לא יצא לי להכיר את כל מי שמתנדבת במדא בשביל לענות לך. אבל ברור שיש עדינות
האמת הכרתי כמה שלא.
אני מכירה מתנדבים במד"א שהם דרגה אחת מתחת לשטן
חח לא נכון בעליל אבל הן זן שונה של בנות יותר טובות מילדות האינסטנגרם שהגוף זה כל מה שיש להן זה בטוח לגבי עדינות... לא חושב חלק מהמחזות כפרמדיק זה לראות אסונות ודברים שילדה עדינה תקפא מהם
בתור מתנדבת במדא אני אגיד לך שזה ממש לא נכון.
זה לא נכון, אומרת כאחת שמתנדבת שם ויש שם בנות כלכך פרחות ומגעילות