6 תשובות
לא חושב כדאי להתעסק יודעת.. אין פרסים חינם
סתם חרטא. היה לי של הוט.
בכללי זה יכול לפרוץ לך לפרטים שאתה נותן שם.
בכללי זה יכול לפרוץ לך לפרטים שאתה נותן שם.
שואל השאלה:
כן אני מודע לזה רציתי לשאול אם לעוד מישהו זה קפץ
כן אני מודע לזה רציתי לשאול אם לעוד מישהו זה קפץ
אנונימי
לפעמים גם לי של כל מיני חברות שאעלק מפרסמים פרס הפרס הוא מה שאתה מאפשר להם לעשות כשאתה חוחץ השתתף
קרה לי פעם מלא על אייפונים
אנונימית
אל תלחץ על כלום ואל תשלח להם כלום מנסים לגנוב ממך פרטים הוא לפרוץ לך לטלפון
באותו הנושא: