2 תשובות
אם אתה יותר אוהב את השם ג'ואי, אז תחליף (:
זה שם חיבה אם קוראים לי בשם חיבה לא מחליפים לשם הזה
יש לי דוד שקוראים לו שלומי אבל אף אחד לא קורא לו ככה אלא מומי
יש לי דוד שקוראים לו שלומי אבל אף אחד לא קורא לו ככה אלא מומי
אנונימי
באותו הנושא: