6 תשובות
הם יכולים
הם יכולים.
אם נגיד יש לך משתמש ואת בתוכו אבל רשמת אנונימי יש סיכוי שיורידו לך
אבל אם נגיד את התנתקת מהמשתמש וזה נותן לך אנונימי זה לא יוריד לך זה פשוט יחסום לך או משהו כזה
אבל אם נגיד את התנתקת מהמשתמש וזה נותן לך אנונימי זה לא יוריד לך זה פשוט יחסום לך או משהו כזה
שואל השאלה:
אי אפשר לעשות אנונימי בלי להיות רשומים ילדה.
אי אפשר לעשות אנונימי בלי להיות רשומים ילדה.
אנונימי
כן, אני חושבת שזה יוריד..
פעם אחת עשיתי אנונימית, וזה הוריד לי נקודת אמינות אחת, אבל זה לא שלח לי התראה או משהו!
פעם אחת עשיתי אנונימית, וזה הוריד לי נקודת אמינות אחת, אבל זה לא שלח לי התראה או משהו!
ברור שכה (:
אפשר לכתוב שאלות בלי משתמש אבל אם זה פוגע זה נחסם
אפשר לכתוב שאלות בלי משתמש אבל אם זה פוגע זה נחסם