4 תשובות
זה ממש בסדר אין שום חיסרון
אני אשקלונית ודווקא ממש סבבה כאן.
יש ים,מסעדות,קולנוע,קניונים,טיילת וכו..
חוץ מהקטע של האזעקות,סבבה פה לגמרי.
יש ים,מסעדות,קולנוע,קניונים,טיילת וכו..
חוץ מהקטע של האזעקות,סבבה פה לגמרי.
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה עזרתן לי מאוד .
תודה רבה עזרתן לי מאוד .
אנונימי
בכיף ובשמחה ;)
אנונימית
באותו הנושא: