4 תשובות
זה ממש בסדר אין שום חיסרון
אני אשקלונית ודווקא ממש סבבה כאן.
יש ים,מסעדות,קולנוע,קניונים,טיילת וכו..
חוץ מהקטע של האזעקות,סבבה פה לגמרי.
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה עזרתן לי מאוד .
אנונימי
בכיף ובשמחה ;)
אנונימית