6 תשובות
כשהכל ירגע תמצאי עבודה ותשלמי על הדברים שאת רוצה בעצמך
פשוט תנסי כמה שפחות לבזבז ואם את יכולה אז תקני דברים מהכסף שלך. תקני רק מה שאת באמת צריכה
לא לבזבז כסף להורים ולהתחיל לעבוד בעבודה שתביא לך סכומים טובים כדאי שתבזבזי את זה על דברים חיוניים !
שואל השאלה:
אני פחות מסכימה עם התגובה מעלי. כסף נועד כדי שיקנו בו דברים, ונעלי ספורט לדוגמה זה חיוני (אני רוצה לרוץ עשרה קילומטרים)
אני פחות מסכימה עם התגובה מעלי. כסף נועד כדי שיקנו בו דברים, ונעלי ספורט לדוגמה זה חיוני (אני רוצה לרוץ עשרה קילומטרים)
אנונימית
שואל השאלה:
הבעיה היא שעכשיו אין מקומות לעבוד בהם לנוער.
הבעיה היא שעכשיו אין מקומות לעבוד בהם לנוער.
אנונימית
זה ממש נחמד שאת מתחשבת ההורים שלך אבל אם את רוצה להרגיש יותר טוב כשהקורונה תגמר תנסי למצוא עבודה כלשהי (תלוי בת כמה את שלא עכשיו את בת 12 הולכת לעבוד)
באותו הנושא: