12 תשובות
נשבעת שחשבתי על זה גם בזמני הפנוי.
מצטרפת לשאלה חחח
מצטרפת לשאלה חחח
אני חושבת כי זה מסכם את כל התקופה של הבית ספר ואת היציאה לחיים בוגרים כאילו..
מה שבטוח זה לא מבגר אותך כי בגרויות זה חרטא
מה שבטוח זה לא מבגר אותך כי בגרויות זה חרטא
נראה לי שבסופו של דבר ציוני הבגרויות מסתכמים בתעודת הבגרות, שבעצם מראה את זה שאתה בוגר בית ספר
נראלי שבגלל שאלה המבחנים שיקבעו את העתיד או משהו לא יודעת גם אני נכנסתי לתסביך
שואל השאלה:
למה חרטא?
למה חרטא?
אנונימית
כי זה להקיא את החומר על דף ולצאת משם בלי שום כלים לחיים
שואל השאלה:
אבל זה עוזר למקצוע מסויים שאת רוצה לעבוד בו ספציפית לא?
אבל זה עוזר למקצוע מסויים שאת רוצה לעבוד בו ספציפית לא?
אנונימית
ברוב המקומות לא יסתכלו על התעודת בגרות שלך אפילו לפי מה שאני יודעת
אבל לא יודעת מה להגיד לך אני רק ביא בשנה של הבגרויות וזה סבל רציני
אבל לא יודעת מה להגיד לך אני רק ביא בשנה של הבגרויות וזה סבל רציני
זה ממש תלוי איך מסתכלים על זה; בגרויות זה כן חשוב כי זה פותח לך את הדלתות לכמעט כל מה שתרצה לעסוק בו בחיים, אבל אם מסתכלים על התוכן של הבגרויות ועל מה שהן עצמן תורמות לך? לא הרבה. כמעט כלום, אולי רק שבסוף תראה שהתמדת וזה- אבל בעיקרון לא הרבה בכלל.
שואל השאלה:
אבל למה קוראים להן בגרויות? :/
אבל למה קוראים להן בגרויות? :/
אנונימית
כמו שקוראים לתעודת בגרות תעודת בגרות- אתה מגיע לגיל 18, אתה בעצם די הופך לבוגר. ולבגרויות קוראים ככה כי זה בעצם בחינות הבגרות- הבחינות לתעודת הבגרות (או בקיצור "בגרויות")
לפי דעתי כי הם מסמלים את היציאה לחיים הבוגרים וסיכום המקצוע שאת למדת
באותו הנושא: