8 תשובות
גם אם יהיה פה סטארבקס, זה יהיה ככ יקר שאף אחד פשוט לא ירצה לקנות
זה בזבוז של השקעה ומניות
אם בחול אייס או קפה עולים 5 יורו, בארץ זה יעלה 30 שקל אם לא יותר
לא שווה את זה
זה בזבוז של השקעה ומניות
אם בחול אייס או קפה עולים 5 יורו, בארץ זה יעלה 30 שקל אם לא יותר
לא שווה את זה
כי הם ניסו פעם לפני כמה שנים ופתחו כמה סניפים בישראל וזו המדינה היחידה שלא הלך להם. אבל הם לא מבינים שעכשיו כבר השתנה ויותר אוהבים דברים כאלו גם בארץ?
הולכים לפתוח בתל אביב באבן גבירול
ב-2003 היה פה סניף, הוא לא כל כך עבד וסגרו אותו.
יש שמועות שהולך להיפתח איפהשהו בתל אביב אבל מלא גם אם ילכו אליו, הוא לא יצליח כמו שאתה חושב. מלא אומרים שהוא אוברייטד ושמותגי קפה שיש בארץ הרבה יותר טובים מסטארבאקס כי בתכלס אין להם משהו מיוחד יותר ושונה. אני מתישהו אקנה שם אם יפתחו אבל זה יהיה יקר
יש שמועות שהולך להיפתח איפהשהו בתל אביב אבל מלא גם אם ילכו אליו, הוא לא יצליח כמו שאתה חושב. מלא אומרים שהוא אוברייטד ושמותגי קפה שיש בארץ הרבה יותר טובים מסטארבאקס כי בתכלס אין להם משהו מיוחד יותר ושונה. אני מתישהו אקנה שם אם יפתחו אבל זה יהיה יקר
היה פעם ולא הלך להם אז הם סגרו ואם אתה שואל אותי יש להם קפה מגעיל
אם כבר הייתי רוצה שיפתח פה דאנקין דונאטס.
זה ג'אנק רצח אבל טעים
זה ג'אנק רצח אבל טעים
פתחו פעם, וזה לא הלך
היה פעם סטארבקס ,אבל סגרו אותו כי לא היו לקוחות ,בעיר שלי היה סניף אבל ממש מזמח
באותו הנושא: