6 תשובות
שואל השאלה:
לשנייה מוכרים אותם
וולראשון אני יודעת שאייפון דופקים את הטלפונים היותר ישנים אז זה גם אחד מהסיבות שאני שואלת
8+ טלפון ממש טוב ממליצה.
se-לא ככ אהבתי.. יש לו מצלמה אחת ול8+ ו7+ שתי מצלמות..
7+ ו8+ כמעט אותו דבר.. לדעתי יותר שווה ה8+
אנונימית
se החדש כי אפל כשהם מוציאים טלפון חדש הם עושים שהטלפונים הישנים יהיו יוצר איטיים וככה יתקלקלו יותר מהר אם את מבינה למה אני מתכוונת
8+ הטלפון הכי טוב של אפל לדעתי
אבל אני זוכרת שאמרו שלא מוכרים כבר 8 ו7
את יודעת מה את צריכה מטלפון נכון?
יופי - אז למה לקנות את הדברים היותר מדי יקרים האלו שיש טלפונים שעושים אותו דבר ואפילו יותר במחיר יותר זול?
אני עם 8 פלוס שנתיים כמעט ולא נתקע ולא כלום ואפילו בלי שבר (בהתחשב בעובדה שאני מסתובבת בלי מגן ומגן מסך)
אבל בכללי אם כבר לקנות אז דגם חדש כמה שיותר כי עוד שנה בערך בטוחה שיתחילו תקלות