7 תשובות
אם אשכרה הייתי אוהבת אותו למה לא
חחח גם אני בת 14 ולא היה לי חבר אז מה?
לא נראה לי שזה ממש אומר משהו חחח
כן. זה אפילו טיפה מחמיא ומושך
כן ,זה לא משנה אם הייתה לך חברה או לא ,השאלה איך אתה ....
חח כן ואתה כולה בן 14 מה הבעיה זה הגיוני
כן