10 תשובות
לטפל באנשים זה הגיוני
לראות דם זה די מוזר
לראות דם זה די מוזר
שואל השאלה:
מה מוזר בזה??
אני אוהבת לראות את זה
מה מוזר בזה??
אני אוהבת לראות את זה
שואל השאלה:
הרי בתאכלס יש לנו את זה בגוף
הרי בתאכלס יש לנו את זה בגוף
הכל טוב חחח
שואל השאלה:
כן כן בטח שטוב
כן כן בטח שטוב
שואל השאלה:
הרי בתאכלס אם לא היה טוב לא הייתי כותבת את זה
הרי בתאכלס אם לא היה טוב לא הייתי כותבת את זה
שואל השאלה:
הרי בתאכלס מה מוזר כאן??
הרי בתאכלס מה מוזר כאן??
שואל השאלה:
כן בדיוק
כן בדיוק
חחח הכל טוב את לא אכזרית או מוזרה
לאנשים האלו אין מושג מהחיים שלהם. תתעלמי
באותו הנושא: