13 תשובות
תלוי איזה
כן
זה ממש תלוי.
שואל השאלה:
לא יעני אני רוצה לקנות , אני לא יודעצ איזה. תעזרו חיי
בכל מקרה אל תקני את הaf1 גבוהות זה מזעזע אבל הג'ורדן יפות בצבעים מסויימים
ממליץ על air jordan high ובכללי אין על נעליים גבוהות ... ( גם מיד סבבה העיקר לא low (
off white conversa
בדיוק שלשום הגיעו לי החדשות השקופות
וזה פשוט אמאלה!!!!
אם לא off white
אז אול סטאר זה גם ממש יפה
^אחי זה בין הנעליים אהובות עליי אני כל כך מקנא בךך
שואל השאלה:
למי יש תקציב לאוף וייט
שואל השאלה:
יש לדיור נעליים גבוהות ממש יפות , מה אומרים?
מה התקציב שלך? בכל מקרא אני ממש ממליץ על a star born air jordan 1 high
אני אישית חושבת שכן אבל זה תלוי...
חברה שלי אמרה לי שהיא רצתה לקנות את הair jordan's לדוגמא אבל שהיא לא קנתה בסוף כי הרגל שלה גדולה מידי (לא מבחינת מידה מהבחינה של איפה שהקרסול וקצת למעלה) ושזה פחות מחמיא ככה ושאם הרגל שלה הייתה פחות גדולה היא הייתה קונה