29 תשובות
קליק
בננה
נראלי עוגיות
אני תמיד אוכלת את זה
אוקי אני רק מחכה למינוסים שאקבל.
במבה חלבה
אני לא יכולה כמעט לאכול מתוק כי זה עושה לי רע אבל שוקולד שהוא אוורירי זה וואו
תחת
אין על במבה חלבה
שווארמה
עוגת גבינה ושוקולד עם עדשים
^^ זה לא מאכל מתוק נשמה זה ביג ארוחה טעימה אבל לא מתוקה
אנונימי
טופי ובן אנד גריס
שוקולד לבן עם אוראו
גלידה
גומי דאמ
שוקולד, בואנו, אוראו
שוקולד לא משנה איזה רק שיהיה חלב
אנונימית
תמר עם אגוז מלך בפנים
maltesers
ben & jerrys
מילקי נחשב?
צ'יפס של עלית
כל שוקולד שהוא שוקולד חלב מספיק לי אפילו לאכול מצנצנת נוטלה עם כפית ואני מסודרת
סלק נחשב? זה ירק דיי מתוק.
אנונימי
כל דבר שמכיל שוקולד
אנונימית
במבה שוקולד/נוגט זה מתכון לחצ'קונים אבל מילא
שוקלד מרירר !! כי אני באורח חיים בריא אז זה בריא לאכול בין 3-4 קוביות ביום
אבל עם לא בריא אז פסק זמן
במבה חלבה או קליק כזה בטעם פסק זמן