5 תשובות
בת זוג
אוקיי אם זה חגרים ממש טובים נגיד חבורה כזאת מגיל 12 ואני בן 20 ומשהו אז ברור שלברים כי בנות הולכות ובאות אבל אם זה עם משהי שהיא האישה שלי זה כבר שונה. כל עוד זה רק בת זוג חברה אז חברים עם אשתי זה היא קודם כל
אני לא בן אבל בא לי לענות כי אני ביסקסואלית, לא היה לי חבר או חברה עדיין.. אבל הבן או בת הזוג שלי יהיו במקום הראשון תמיד.
בהכי כנות? בת זוג.
חברים חד משמעית
בגלל שאף פעם לא היה לי בן זוג אז אני לא יודע איך זה אבל כרגע אני אעדיף את החברות שלי כי הן הכי קרובות אליי
בגלל שאף פעם לא היה לי בן זוג אז אני לא יודע איך זה אבל כרגע אני אעדיף את החברות שלי כי הן הכי קרובות אליי
באותו הנושא: