9 תשובות
תגידי לו..
תגידי לו
תגידי לו מאמי אתה יכול לחבר אותי לאינסטגרם שלך??
אם הוא ישאל למה ? תגידי סתם.. גם ככה אין לנו מה להסתיר
ואז שהיא תשלח הודעה אז תגידי שזה בטעות נכנס לך וראית את זה
עריכה- או שגם האמת זה רעיון טוב
אם הוא ישאל למה ? תגידי סתם.. גם ככה אין לנו מה להסתיר
ואז שהיא תשלח הודעה אז תגידי שזה בטעות נכנס לך וראית את זה
עריכה- או שגם האמת זה רעיון טוב
לא את ממש לא תצאי פסיכופית , אבל בשביל שלא יתעצבן שפרצת לו לטלפון , את יכולה פשוט להגיד לו שאת רוצה להיות מחוברת לו לאינסטגרם , או שאת רוצה לבדוק לו תטלפון , כמו שכל חברה בדרך כלל עושה לחבר שלה .
ואם הוא לא ירצה להראות לך , תדברי איתו על זה
ואם הוא לא ירצה להראות לך , תדברי איתו על זה
צלמי צילומי מסך ותשאלי אותו מה זה תגידי לו שמישהו שלח לך ואת לא יכולה להגיד מי ותאמרי לו אל תשנה נושא למה כתבת לה את זה ודברים כאלה
הלם הלם הלם
נורת הזהרה,להפרד וכמה שיותר מהר,מצב לא תקין.
תדברי איתו על זה ..
זה בגידה .
אם לא תדברי איתו על זה ,זה ממש חוסר אמון בין הזוג , מה שלא אמור לקרות ..
זה בגידה .
אם לא תדברי איתו על זה ,זה ממש חוסר אמון בין הזוג , מה שלא אמור לקרות ..
אל תעשי צילום מסך כי הוא יראה שזה דרך האינסטה שלו.תגידי שמישהי שמכירה את האקסית שלו סיפרה על השיחה הזאת לחברה שלך וחברה שלך סיפרה לך . אם הוא ישאל מי תגידי שאין לך מושג ושאת חברה שלך לא בא לך להפקיר
באותו הנושא: