התחברות
הרשמה
פתחתי עכשיו את המצלמה של הטלפון וזה צילם בלי שצילמתי, נכנסתי לגלריה וזה היה ממש סקרינשוט.
ואז נכנסתי ל firewall וראיתי שהוא מכובה, מה הסיכויים פרצו לי?
30 באפריל 2020, 20:31
צילום מסך
פריצה
טלפון
עזרה
תמונות
תשובה אחת
לא סביר.
יכול להיות שסתם נלחץ לך.
או שלא הבנתי למה את מתכוונת
X
Xd lol
באותו הנושא:
חבר שלי עכשיו ירד חמש דקות למשהו ואני אצלו, הוא שכח את הטלפון ושלחו לו הודעה מה קורה חיים שלי פתחתי את הטלפון וראיתי שזו
למה בכל האייפונים המצלמה טובה ורק בxr המצלמה גרועה? קניתי את הטלפון הזה לפני חודש וחצי בערך ואני מתחרטת רק בגלל המצלמה
המצלמה של הטלפון שלנו מצלמת אותנו ?
אם אני צמה אבל עכשיו פתחתי את הטלפון אז זה אומר שאני כופרת?
איזה טלפון כדאי לקנות שמתאים למיוזיקלי ובכללי המצלמה שלו טובה, והטלפון לא ניתקה?
אם פתחתי אריזה של אייפון מאיי דיגיטל אבל לא פתחתי את הטלפון אפשר להחזיר?
אני ערה משעה 00:30 במיטה ולא מצליחה לישון (עכשיו פתחתי את הטלפון) (כנסו)
נניח וצילמתי מסך רואים רק איזה חשבון אינסטגרם צילם או גם לאיזה טלפון התמונה נשמרת ?
מה הטלפון עם המצלמה הכי טובה לפי נתונים
איפה אפשר לקנות את המצלמה הזו שהוא צילם איתה בסוף ויצא תמונה?
היי, לא מזמן פתחתי אינסטגרם של תמונות של פרחים ונופים שאני מצלמת (מצלמה לא של הטלפון) ויש לי רק 12 עוקבים.. תוכלו לעקוב?