התחברות
הרשמה
איך לפתוח שיחה עם מישהו שלא דיברתי איתו הרבה זמן?
30 באפריל 2020, 17:57
נושאים לשיחה
הודעות
ידידות
התייעצות
2 תשובות
לא דיברנו מלא זמן מה הולך?
א
אני בסדר, העולם דפוק (בן)
לשלוח בדיחה פרטית ולומר וואי פתאום נזכרתי בזה
ג
גכעיחלךי
באותו הנושא:
איך לפתוח שיחה אם בן אדם שלא דיברתי איתו המון המון המון זמן?
איך מפתחים שיחה בווצאפ עם מישהו שלא דיברתי איתו שנה וקצת?
איך הייתם מתחילים שיחה עם מישהו שלא דיברתם איתו מלא זמן?
אם יש מישהו שדיברתי איתו אתמול והשיחה הסתיימה בלילה בלילה טוב של שנינו ובבוקר הוא לא כתב כלום. שווה לפתוח שיחה אם כן?
אתם תמיד יודעים לפתוח שיחה עם מישהו ולהתחיל אתם לדבר איתו או תלוי עם מי?
כבר דיברתי איתה היום על מה יהיה טוב לפתוח עוד שיחה ושלא יהיה חופר?
איך להתחיל שיחה עם מישהו שלא דיברתי איתו כבר כמה חודשים (כאן בסטיפס...)
איך להתחיל שיחה עם מישהו שלא דיברתי איתו חודשיים
אם אני דיברתי עם מישהו בסטיפס ואז חסמתי והורדתי חסימה השיחה איתו נשמרת או נמחקת?
איך להתחיל שיחה עם מישהו שלא דיברתי איתו הרבה זמן?
אם אני נכנסת לשיחה בסנאפ עם מישהו שלא דיברתי איתו הרבה זמן זה