8 תשובות
מאמינה ברוחות ושדים. אבל מאמינה שה' שומר עלי (-;
יש קטעים שיוצא לי להאמין בהם ויש קטעים שלא, ברוחות וככה גם עם אלוהים.
אני מאמין ברוחות ויישויות אחרות ומחשיב אלים לחלק מהם (גם סוג של יישות).
גם אני מאמינהה
אני לא מאמינה ברוחות ושדים ולא באלוהים..
אנונימית
לפעמים אני מאמינה ברוחות...
אנונימי