9 תשובות
זה לא כזה נורא אין לך מה לעשות
כלום
אין ממש מה לעשות
אין ממש מה לעשות
קטע
אני במצב שלך פשוט הולך לגג הקרוב ו..
(זה בצחוק)
(זה בצחוק)
חחח שתי הבילי אייליש יש לכן טלפטיה
קטע
שואל השאלה:
שתי בילי אייליש ענו לי
שתי בילי אייליש ענו לי
בעיקרון כלום..
אם זה ממש מפריע לך תאמרי לאמא שלך.
אם זה ממש מפריע לך תאמרי לאמא שלך.
חחחחחח האמת שלא אנחנו פשוט חברות במציאות ודיברנו בטלפון באותו זמן אז כן