התחברות
הרשמה
תלמידי יב, מה הייתם כותבים בספר מחזור אם היו אומרים לכם
לכתוב משפט לחיים
איזה משפט הייתם כותבים?
30 באפריל 2020, 14:05
חיים
בחירות
איך לבחור
מוות
2 תשובות
הייתי כותבת משהו מצחיק אבל רציני.. איו לי בראש משהו
ב
בעל"ט
אולי: תמיד תכוון להיות הפלפל הכי ממולא בסיר אח משהו כזה
ב
בעל"ט
באותו הנושא:
מה הייתם כותבים על עצמכם בספר מחזור?
איזה זכויות הייתם רוצים שיהיו לכם בתור תלמידים בבית ספר שאין לכם?
הייתם רוצים שיהיו לכם תלמידים ערבים בבית ספר?
אם היה בית ספר לסטיפס איזה סוג תלמידים אתם הייתם?
בספר מחזור של התיכון מבקשים מהתלמידים לתאר על כל אחד מתלמידי הכתיבה או שאת זה המורים כותבים בבועת דיבור כזאת?
עמודי תלמידים לספר מחזור
אם הייתה לכם יכולת לכתוב ספר, על מה הייתם כותבים?
מה הייתם עושים אם זקן היה מגיע לכיתה שלכם והיה מכריח תלמידים לקרוא ספרים ?
תלמידי בית הספר, כמה הייתם משלמים עכשיו כדי להיות בסיום יב?
גם אצלכם בבית הספר תלמידי פיזיקה מתנשאים על תלמידי ביולוגיה?
אם עושים פגישת מחזור (כאילו תלמידים.), אז זה צריך להיות תלמידי תיכון בדר"כ או תלמידי חטיבה?