6 תשובות
לגיטימי לגמרי
לא מוזר אני לא הייתי נפגעת ככה אבל כנראה החתולים קרובים אליך סנטימנטלית
כן זה נורמלי עם מישהו היה מדבר לחתול שלי ככה או לכלבה שלי לא יודעת מה הייתי עושה
שואל השאלה:
חתולים זו החיה הכי נקייה שאני מכיר, והחתולי רחוב.. מסכנים, לא אשמתם, כל מי שיגור ברחוב יהיה לא נקי.. חתולי בית באמת, מטופחים ונקיים, בעצם כל החתולים מהממים, אין לה זכות לדבר, היא לא מכירה אותם כמוני..
אנונימי
יש אנשים שיש להם בעייה עם חתולים.
או שזה פחד, או שהיה להם מקרה מפחיד עם חתול, או שפימפמו להם לראש - שחתול זה רע.
הם לא מודעים לכך , שבמקום להאשים את החתולים, הכי טוב זה שיבדקו את עצמם.
אפשר לא להתחבר, ולא לאהוב, אך לא מתאים להשמיץ.
וממילא, מי שלא אוהב חתולים, לא מתקרב מספיק בכדי להכיר אותם ולהנות מהם.
הוא למעשה נשאר בדיעה קדומה ומוטעית.
אתה יכול :
או לקחת מרחק מהגברת הזו. ואז היא תשאר באנטי שלה.
או לנסות להסביר לה שהיא טועה, וללמד אותה .
זוהי הבחירה שלך.
אין מה להעלב, כיון שהיא לא צודקת. והיא בדיעה קדומה.
שואל השאלה:
היא לא תקשיב לי, היא בבועה של עצמה, מה שאומר שהיא לא חכמה מספיק בשביל לנסות להבין שהיא טועה..
אנונימי