6 תשובות
אפשר לערוך תשובות ושאלות רק מ־49 נקודות אמינות ומעלה, יש לך 46, אז מן הסתם שאתה לא יכול לערוך.
שואל השאלה:
וואלה? מה המטרה של זה? זה מרגיש לי קצת חסר משמעות
וואלה? מה המטרה של זה? זה מרגיש לי קצת חסר משמעות
יש כאן הרבה דברים חסרי משמעות..
צריך עוד נקודות אמינות
זה כי האמינות קלך מתחת ל50, היא נמוכה מידי כדי שתהיה לך את האפשרות
כי אין לך מספיק נקודות אמינות
באותו הנושא: