5 תשובות
אני לא חושבת שיש לך ocd נראלי שאם כן ההורים הוו מבחינים כבר יש לזה תסמינים תסתכלי עליהם אבל אולי את פשוט אוהבת שיער מסודר לכלום יש כאלה דפיקות נגיד אני חייבת אבל חייבת להתקלח לפני שינה אם לא אני לא נרדמת ולא נוח אבל בכלל אולי זה לא דומה אני לא יודעת אבל אני מגיעה למצבים שאני מתקלחת בשלוש בלילה אבל לא אין לי את המחלה הזו יש לי דפקה פשוט
אני מאובחן עם זה וזה קצת יותר
מלהתעסק בשיער,
זה גם להתעסק בשיער לחלק וגם לנשוך את הבפנים של הפה לפעמים וגם לקצוץ ציפורניים הרבה לחלק
מלהתעסק בשיער,
זה גם להתעסק בשיער לחלק וגם לנשוך את הבפנים של הפה לפעמים וגם לקצוץ ציפורניים הרבה לחלק
לא בהכרח
שואל השאלה:
אבחנו לי חרדה חברתית בעבר, והעמסור עם השיער מאז שהייתי קטנה
אבחנו לי חרדה חברתית בעבר, והעמסור עם השיער מאז שהייתי קטנה
אנונימית
ocd זו הפרעת חרדה, לכן לא נראה לי שיש לך. אלא אם כן את חרדתית לגבי משהו וזה גורם לך להתעסק בשיער.. אבל לא נראלי, נראלי זה סתם הרגל שלך. תקראי קצת על עוד סימפטומים של זה אם את רוצה, יעזור לך להבין
באותו הנושא: