תשובה אחת
בדרך כלל אני מזמינה משיין אבל לפני כמה זמן החלטתי לנסות את זאפול, ובאמת שזה היה הרבה פחות טוב. פחות איכותי, יותר יקר ויותר זמן משלוח. ממליצה ממש על שיין במקום.