13 תשובות
להקשיב לשיעורי תורה, לקרוא מאמרים, אולי לקחת על עצמך ללמוד משהו
שיעורי תורה, שיעורי קבלה אפילו ביוטיוב
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא יודעת אבל לאיזה רבנים כדי להקשיב או שזה לא משנה?
יש לכם המלצות למשהו?
וגם מאמרים, לכתוב סתם בגוגל חיזוק האמונה?

אנונימי מה זה שיעורי קבלה?
אנונימית
לא, קבלה לא מתאים, זה רק לאנשים שכבר בקיאים בתורה ומוכנים נפשית לעומק של הקבלה. תחום לא פשוט.

ממליצה לשמוע את הרב יצחק פנגר, יש לו קטעים יפים והוא גם די מצחיק
שואל השאלה:
אוקי אז לא קבלה, אבל עכשיו סקרנתם אותי רק מה לומדים שם מי שלומד את זה?
אנונימית
זה תחום שמתעסק בעיקר ברוחניות של האדם, במדרגות הנפש שלו (וגם באיך התנהל העולם לפני הבריאה).
הסיבה שלא כל אחד יכול ללמוד את זה היא שהקבלה מכילה המון "סודות" ודברים מופשטים שאדם ממוצע לא יכול להבין, לכן גם אומרים שכדאי ללמוד את זה רק מעל גיל 40.
אני אישית אוהבת את הרב מאיר אליהו יש לו הרבה סרטונים בפייסבוק. הוא פשוט מרגיש לי כנה וישיר
אגב את יכולה להיכנס לאתר של הידברות יש שם מלא רבנים והרצאות מכל סוג
תנסי לשמוע שיעורים ביוטיוב
אני ממליץ על הרב אמנון יצחק שליט"א. הוא (בניגוד לחלק לרבנים שהזכירו כאן) מציג את התורה כפי שהיא, לא מעוות אותה ולא מנסות לעשות אותה יותר פה ממה שהיא יפה באמת. הרב שליט"א לא מתיר לאף אחד לעבור על האיסורים, גם זה זה בהתחלה. מצרף לך קישור לאתר "שופר".
הרב אליהו שרביט, הרב גבריאל אלקובי
שני רבנים מדהימים שאני מכיר אישית :)
הרב מאיר אליהו
אנונימי
לנסות לשמור שבת, להניח תפילין כל בוקר, להתפלל לאלוקים לא רק שקשה לך תמיד גם בלילה גם בבוקר וגם באמצע היום, ולהיות בן אדם טוב
שואל השאלה:
אני בת ככה שלה על תפילין פחות חחח
אבל דיברתי יותר על האמונה עצמה תפילות לא כזה מחזקות אותה
אני מתפללת שחרית
אנונימית
באותו הנושא: