5 תשובות
אני חושבת..
גם אני
נעע לכי תדעי
יהיה בדוק, הממשלה משחררת את ההגבלות בניגוד לדעה של משרד הבריאות עקב לחץ מהציבור.
אני חושבת
הציבור עשה כל היום הפגנות לממשלה ופתחו הכל בבום ולא בשלבים כמו שאמרו שיפתחו בטוח יהיה גל שני עד איזה ספטמבר וחבל עוד חודש בבית הקורונה הייתה נעלמת
הציבור עשה כל היום הפגנות לממשלה ופתחו הכל בבום ולא בשלבים כמו שאמרו שיפתחו בטוח יהיה גל שני עד איזה ספטמבר וחבל עוד חודש בבית הקורונה הייתה נעלמת
באותו הנושא: