4 תשובות
כן אבל יש אודמים שהם לא נאסרים במים
ואני לא ממש מבינה בזה אבל תמיד שאני שמה שפתון הכול יורד לי
ואני לא ממש מבינה בזה אבל תמיד שאני שמה שפתון הכול יורד לי
שואל השאלה:
מה אז מה זה החרא הזה אם אני הולכת לשתות אני צריכה לשים את השפתון לחות מחדש?
מה אז מה זה החרא הזה אם אני הולכת לשתות אני צריכה לשים את השפתון לחות מחדש?
אנונימית
שואל השאלה:
של לובלו אני לא כזאת מבינה גדולה אני פשוט לא מבינה אם אני שמה את השפתון ושותה מים
אז הוא יורד?
אם הוא יורד אז זה ממש מציק
של לובלו אני לא כזאת מבינה גדולה אני פשוט לא מבינה אם אני שמה את השפתון ושותה מים
אז הוא יורד?
אם הוא יורד אז זה ממש מציק
אנונימית
תשתי עם קשית
באותו הנושא: